60% avklarat!

Nu är det inte lång tid kvar tills vi får vår lilla prinsessa till världen! Vi längtar så otroligt efter dig! Skall kolla på barnvagnarna jag hittat från Emmaljunga i veckan också. Det är blir nog svårt att få med Andreas eftersom han jobbar varje dag 7-16! Men vi måste beställa en nuu! Det är bara 3,5 månader kvar tills vi behöver den! Andreas har 4 veckors semester i sommar så blir massa fix i lägenheten, hoppas på att det mesta skall vara klart till September, jag har sagt att jag jobbar så mycket jag kan/orkar tills jag känner att det är dax att koppla av. Vill inte föda på jobbet, svårt att åka ifrån om jag känner av att det är dax så 1-2 veckor innan hoppas jag att jag bara behöver innan hon kommer. 40% kvar, detta klarar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0