Söka jobb!

Eftersom jag bara extra jobbar på både Scandic och Sankt Jörgen Park Resort så skall jag och Paulina till arbetsförmedlingen och söka efter något FAST jobb! Så snart måste jag fixa håret och sminka mig snabbt kan ju inte se ut som ett troll när jag söker jobb.

Mamma och pappa skall åka upp till Stockholm imorgon och hämta vår nya hund! En liten schäfer valp som heter Nova på 9 veckor. Eller deras hund jag flyttar ju snart?! Längtar tills vi får nycklarna till lägenheten så vi kan börja renoveringen!


Kommentarer
Grisen

Vad Hände med den söta Roy :(

Svar: Menar du Joy? Hon blev sjuk så vi va tvungna att avliva henne. :(
Janina

2013-03-15 | 14:31:18
Grisen

Må hon leva bra där uppe :D

2013-03-18 | 20:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0