Känner inte igen mig själv längre!

Önska att jag kunde ligga i sängen och inte göra någonting men ändå så kommer det en lön varje månad! Jag är helt slutkörd i kroppen och orkar inte göra någonting! Jag tycker till och med att det är jobbigt att fixa mig! Går i mjukis eller one piece hela dagarna och känner inte ens igen mig själv när jag kollar i spegeln. Måste rycka upp mig nu! Behöver lite mer energi..

Fredag idag! Vilket innebär att jag jobbar, det blir på Sankt Jörgen Park Resort i helgen! Så det är ju kul men jag har ingen lust att jobba helger varje vecka! Vilket jag har gjort denna månaden! Så har faktisk sagt att jag inte kan jobba nästa helg. Då ska jag njuta av att bara vara ledig! Blir nog hemma mys idag och sängen tidigt som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0