Trött redan nu!

Har vart iväg med pappa och Sebbe en stund idag. Köpte massa godis som jag skall mumsa i mig i helgen. Har rensat garderoben nu med men kommer nog få göra det snart igen för det är så svårt att veta vad jag kommer att kunna använda efter September. Men har rensat ut det jag vet att jag inte kommer använda. Underkläderna som jag inte kommer använda slängs naturligtvis resten skänks bort. Nu skall det packas ner smycken, glas osv! Usch vad jag inte har någon lust till detta just nu!

Kommentarer
Anonym

Vad mysigt hoppas få se bilder snart på lägenheten, hur känns det att flytta då?

Svar: Bilder kommer när det är klart för inflyttning. Måste erkänna att det känns lite sorgset att lämna sitt flickrum men ser fram emot att flytta in i lägenheten!
Janina

2013-06-06 | 16:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0