Glad midsommar!

Jag är fortfarande sjuk och det är så himla typiskt när det är midsommar och allt! Har fått i mig frukost och nu smuttar jag på mitt te. Skall ju inte dricka det egentligen för järntabletterna men jag har så ont i halsen. Så en kopp idag eller två blir det! Eller varmt vatten och förkylningshonung kan jag ju dricka! Andreas dubbel kollade igår om jag va säker på att jag inte skulle åka med han och hans vänner, han tycker att det känns dumt att åka utan mig men jag tycker inte att det gör något, speciellt inte nu när jag är sjuk. Hoppas att han/de får en super midsommar helg. Själv så skall jag ligga i sängen och bli frisk/ äta middag med familjen och jordgubbar osv... Blir en mys midsommar i år! Förra året var vi på Smögen det var mysigt med men det blev kaos på kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0