Fredag!

Vecka 29 går vi in i idag och det känns lite läskigt med så lite tid kvar nu. Men det kommer att gå bra, jag har ju världens finaste och snällaste pojkvännen som finns. Pappa och jag var och hämta bilbarnstolen som kom idag som vi fick av Andreas mamma. Fick med en grön snuttis i paketet med. Ännu en stor låda som tar plats i mitt rum, nu längtar jag tills vi lagt golvet och kan börja flytta in! Dock vet jag inte hur mycket golv jag kommer orka lägga! Jag fick mitt sommar schema för jobbet och det var rätt många pass vilket är super! Jag jobbar ju som sagt så mycket jag kan/orkar innan lillan kommer. Men ska försöka att skaffa så mycket energi jag kan för att kunna hjälpa till med golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0