Besök hos MVC

Var hos MVC i måndags där lyssnade vi på prinsessans hjärtslag, mitt blodtryck, blodvärde och urinprov fick jag lämna in. (Hade ju en period där jag hade urinväggsinflamation hela tiden så vi gör kontroller hela tiden så jag inte har urinväggsinflamation (ökar risken för att man föder för tidigt om man har det). Men jag har inte haft det på jätte länge nu och det är jag glad över hade inte det denna gången heller. Dock så hade jag jätte lågt järnvärde (jag har inte tagit mina järn tabletter, för det kan ge förstoppning och tyckte att jag redan var det så därför har jag inte ätit de, men nu är det bättre och jag äter mina järn tabletter). Annars var allt bra både jag och bebisen mår bra trots det låga järnvärdet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0