Bebisen <3

Visst är det mysigt med bebis, magen, sparkarna och rörelserna osv! Men när jag väl sitter/ligger och verkligen fattar att det ligger en människa i min mage så får jag en konstig känsla, det är lite läskigt! Jag längtar så fruktansvärt mycket efter henne, vill bara hålla henne och pussa massa på henne osv. Jag har börjat få konstiga drömmar igen har drömt om hemska förlossningar 2 gånger och jag hoppas att det inte blir några fler gånger! En kollega berättade om en hemsk sak idag (Om en gravid kvinna) och då känns allt som kan hända under min förlossning inte så hemskt längre. Men är fortfarande rädd/orolig över förlossningen. Idag har det inte vart så mycket sparkar i magen, mest rörelser/ vändningar. Så blir nog ett telefonsamtal till BM för att dubbelkolla att detta inte är något att vara orolig för... Kan ju vara så att jag vaggar henne mycket när jag jobbar ("Springer" ju fram och tillbaka hela tiden).

Kommentarer
Anonym

Huvudsaken är att du känner henne. Behöver inte vara sparkar.Men är du orolig så ring.

Svar: Tack, jag fick samma svar från BM :)
Janina

2013-07-01 | 11:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0