NY SÄNG!!!

Andreas, jag och mamma var på IKEA i tisdags och köpte vår säng (180) den är STOR och mysig! Igår byggde han klart hela sängen medans jag var på jobbet. (Säng gaveln tog lite mer än 1 timma att få ihop och vi var 3personer, jag, Andreas och hans syster). Så ett grymt bra jobb har han gjort som satte ihop hela sängen själv igår! Nu skall vi föra över massa möbler till lägenheten bara och så flyttar vi in helt där i slutet av denna veckan skulle jag tro (om jag orkar fixa med det innan jag jobbar i helgen). Tror dock att det får bli i veckan för mina fötter svullnar upp när jag "använder" de för mycket. Som nu kan jag inte ens stå för att de är så svullna och gör så ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0