Mycket samtidigt...

Att flytta hemmifrån, renovera lägenheten vi skall flytta in i OCH få bebis samtidigt är inte så jätte kul för ekonomin! Vi har verkligen haft en sån himla tur med att Andreas är elektriker och att Andreas och hans pappa känner folk inom allt med bygg att göra. Vi har kommit undan billigt med renoveringen tack vare alla kontakter. Vi har sådan tur att vi har föräldrar som längtar efter vår lilla bebis lika mycket som Andreas och jag, så mycket att även dom har hjälpt till med mycket bebis grejer! Så snart har vi allt som är "viktigast". Vi har tur att vi båda jobbar (dock har jag ingen fast anställning men jag jobbar just nu ca 80-100%). Jag är så tacksam för hur bra vi har det och hur bra vi kommer att få det! Nu skall jag till Hemköp och köpa massa gott till ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0