Lägenheten

Golvet i vardagsrummet i lägenheten som vi ska flytta in i skall slipas och lackas osv ist för att vi lägger helt nytt golv då det är parkettgolv där inne som blir som nytt när man slipar det, nu på onsdag/torsdag fixas det! Tror Andreas och hans pappa lägger golv i sovrummen samtidigt som detta sker eller efter. Ska kolla med Andreas i helgen när han tror att vi flyttar in. Jag skall nog börja packa ner lite mer från mitt rum för vill inte stressa med det i sista sekund som jag gör med allt annat. Skall se om man kan "reservera"/köpa sängen fast ha den i affären tills Andreas och mitt rum är klara då vi inte har någon stans att lägga den förens golven är klara i lägenheten. En 180 säng tar ju rätt mycket plats även om den inte är uppbyggd. Vill ju vara säker på att vi får den sängen vi vill ha med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0