Krångel, såklart!

När jag köpte vagnen (Emmaljunga classic sport) så fanns den bara i naivy (marinblått) och endast en kvar så jag köpte ju den då jag ABSOLUT behöver stålkorgen nere på vagnen. Hårdliften kunde jag inte beställa samma dag då hon inte kom in på Emmaljungas hemsida, hon bad oss att komma tillbaka, så nästa dag så skulle vi beställa den och då finns den inte och den kunde bara levereras i vecka 39! Men då har jag ju redan fått vår prinsessa! PANIK!!!! Letade överallt på alla hemsidor men den va slut överallt. Sedan så tänkte jag "jag måste ju ha en hårdlift så vad gör det om den är begagnad?! Gillar jag inte att den är det så får jag stå ut tills vecka 39". Så hitta en gammal model på hårdliften av en jätte gullig tjej från blocket. För endast 400kr då fick jag med: täcke, kudde, påslakan (dock i ljusblått/vitt), myggnät, solskydd och skötväska från Emmaljunga OCH jag fick en rosa bläd med prickar på och ett par skintofflor till vår skorpa när jag talade om att det var en flicka. På denna hårdliften så är dock sömmarna blåa och inte vita som på vagnen så det känns lite pojkigt och lite tråkigt! Men som sagt det var värt pengarna och skulle det störa mig för mycket får jag helt enkelt vänta till vecka 39 på den nya hårdliften. Jag är nöjd med min vagn, jätte nöjd men hade jag haft den nya liften så hade jag vart ännu nöjdare tror jag. Men nu när jag har vagnen stående här i mitt flickrum så längtar jag så otroligt mycket efter henne. Vill att tiden skall flyga förbi. Andreas, han längtar han med!
Dålig bild på vagnen när den är komplett.

Kommentarer
Anonym

Nej den blir inte pojkaktig. Du kommer ha en liten prinsessa i den så ingen inte ens du kommer titta på vagnen. Och du kommer säker ha rosa filt liggande och bädda fint. Tänk vad du kan köpa istället.
Tycker den var jätte fin/ Lotta

Svar: Tack Lotta :)!
Janina

2013-07-05 | 15:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0