Inte långt kvar nu...

Idag längtar jag så otroligt mycket efter vår skatt att det kliar i både finger och tår! Igår så tror jag att jag kände en arm eller ett ben! Kände att de tryckte lite vid magen (på min vänstra sida av magen) så tryckte försiktigt tillbaka och då flyttade de sig och kom tillbaka och så tryckte jag igen och då försvann det. Hon gillar inte att man petar på magen... (lyssna på hjärta, ultraljud osv då sparkar hon). Man kände att det var något smalt så kanske en armbåge eller ett ben?! Sååå häftigt!! Andreas var uppe och bytte om medans jag stod ute på deras tomt och väntade så han missade det, lite ledsen blev han. Hoppas det händer igen så Andreas får känna för det var verkligen häftigt! Kollade på alla barnkläder idag gjorde nog att jag saknade henne ännu mer + att vagnen står i mitt rum. Längtar efter att få köra ute med vagnen och visa upp vår lilla skrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0