Börjat tvätta bebis sakerna

Eftersom vi har en liten tvättmaskin i nya lägenheten (tror inte vi ska ha kvar den, tar för mkt plats) så har jag börjat tvätta sängkläderna till spjälsängen och vagnen. Täckerna och kuddarna hänger på tork i solen redan. Snart kan jag bädda iordning i vagnen och i sängen. I vagnen blir det sängkläder från Gripsholm (röd/vitt) och i spjälsängen blir det Elodie Details (rosa). Får se när vi bygger upp spjälsängen vi ska ju bygga upp vår säng idag och tvbänken idag. Det kan ju ta sin lilla tid kanske. Det kommer bli en lång dag idag men imorgon blir det bio så det kan vi ju se som belöning för att vi gjort iordning massa idag. Dock så skall jag jobba innan bion usch vad jag inte har lust, men måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0