Bekvämare med magen nu.

Nu de senaste veckorna när jag blivit större vid magen så har jag tyck att det vart lite jobbigt att visa magen osv. Inte alls varit sugen på att ta bild varje vecka men nu känner jag mig lite mer bekväm med magen. Då Andreas har sagt att han tycker att jag är så fin. Det har han gjort hela tiden men nu när han sagt det de senaste gångerna har jag faktiskt kunnat känna att han verkligen tycker det och kanske att jag med tycker det själv?! Han säger hela tiden det är ju för vår prinsessa som allt händer, vi får offra oss lite grann. (Min första tanke var "de ända du offrar är väl att stå ut med tjocka mig, medan jag får stå ut med extra vikt, ont i ryggen, fötter osv osv...") Men jag tycker att allt är värt det nu och jag längtar så fruktansvärt mycket efter henne det gör Andreas med. Han säger så fina och vettiga saker, min älskling! Jag skall till stranden med mamma och pappa nu snart. Så jag får lite färg men skall vara ytterst försiktig så att jag inte får några pigment fläckar! Bild på magen i vecka 31 (30+0).

Kommentarer
Bella

Du är verkligen superfin! Hoppas du trivs bättre med magen för du ser så himla fin ut verkligen!

Svar: Tusen tack det värmer verkligen att få höra/läsa att andra tycker det! :) <3
Janina

2013-07-14 | 13:21:36
URL: http://Bellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0