Mår så sjukt illa..!

Jag mådde dåligt nästan hela dagen igår, vid 1 bestämde jag mig för att träna trots att jag mådde dåligt. Gick bra och illamåendet försvann ett tag men kom till backa sedan.
Nu ligger jag i soffan igen och mår jätte illa! Bett Sebbe att köpa blåbärs soppa till mig, det brukar underlätta och har man tur så får man behålla vätskan som man får i sig...

Min chef ringde igår och dubbel kollade mina jobb tider som jag fått. Fick även nya pass. Så jag hoppas att jag blir frisk till helgen så att jag kan jobba mina pass; lör-tis kanske fre med om jag får ett tidigt pass.
Det är Andreas och min 6månaders dag på fredag/imorgon! Tiden har gått så sjukt fort och vi har i stort sätt bott hos varann varje dag i ett halvår på rad fast kanske 3-4 nätter har vi sovit hemma ifrån varandra. Vi sov ju hos varann nästan hela tiden när vi inte var tillsammans med.. I början på tredje veckan av februari har han och jag umgåtts/känt varandra i ett år! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0