Lång dag för oss båda idag!

Jag trodde absolut inte att jag skulle klara att hålla mitt nyårs löfte men snart är det helg och i hela 2 veckor har jag tränat 5ggr i veckan i 2veckor nu... Nu skall detta bara hålla i i några månader till! Håller tummarna.
Jag kom hem från Andreas för bara några minuter sedan. Vi vart så trötta igår att vi somnade på fel sida av sängen! Skall sova en stund till nu, jag ska ju trots allt träna på gymmet och gå powerwalk med Paulina efter gymmet, Ikväll skall jag jobba 17-21! Så jag har en hel del att göra! Kommer nog va rätt trött när Andreas hämtar mig efter jobbet! Men det kommer han nog med att vara! Han ska jobba 7-16 idag på iskalla vindar sedan ska han hem till sin mormor och hjälpa henne med elen hemma hos henne och sedan skall han till gymmet. Senare på kvällen hämtar han mig.


Kommentarer
piff och puff

Det finns bara en ängel i denna planet, och det är du.

2013-01-28 | 13:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0