Svullna fötter!

Mina fötter vart lika stora som två ballonger idag efter jobbet så blev ett kallt fotbad för att svullnaden skulle gå ner lite men det hjälpte inte. Så nu skall jag gå och lägga mig och hoppas på att det blir bättre imorgon och att jag kanske kan sitta lite mer på jobbet! Imorgon skall jag till lägenheten med Andreas där väntar en överraskning till mig sa han, SPÄNNANDE! Jag har verkligen inte en aning om vad det kan vara. Men har jag jätte ont i fötterna imorgon med så får jag besöka lägenheten en annan dag (Onsdag/Torsdag) då jag är ledig på torsdag.. Vi skall flytta över våra kläder i veckan eller nästa vecka så då blir det inflyttning för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0