Stickningar i underlivet

Vaknade klockan kvart över 3 ungefär för att gå på toaletten (som vanligt). Nu kan jag inte somna om för att hon rör sig så otroligt mycket i magen. Känner även av stickningar i underlivet så skall kolla med mamma imorgon vad detta kan bero på. Kan hon inte svara på det blir det ett telefonsamtal till BM. För det är 1 vecka kvar tills jag skall träffa henne och känner att jag måste få svar på vad det är. Känns riktigt obehagligt! Men rörelserna är dock mysiga för nu känns fötterna (tror jag att det är) jätte mycket. ("Nästan som om man skulle ha ett kryp innanför huden") fast man vet ju att det är bebisen så det är inte läskigt på något sätt längre. Hoppas på att somna om nu snart igen....

Kommentarer
K

Hej!
Jag är i vecka 35 och känner också av att det liksom ilar därnere och min barnmorska sa att det är bebisen som kommer emot olika nerver som kan gör att det strålar och ilar!

Svar: Tusen tack för informationen :) Känner mig lugnare att det inte bara är jag som känner av detta. Jag fick inte tag på min BM igår nämligen (ngn tant i växeln som koppla mig fel flera gånger så gav upp). Så googlade lite vad det kunde bero på och det stod likadant. :)
Janina

2013-08-28 | 11:57:50
Anonym

Ja jag hade det samma.

Svar: Sa din BM också att det var att bebisen kom åt olika nerver? :)
Janina

2013-08-28 | 12:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0