Hemma hos oss

Är i lägenheten med Andreas och hans pappa och fixar golvlisterna i bebis rummet! Det tar längre tid än vad man tror! Vårt sovrum är helt klart vi ska bara fylla det med våra saker. Jag väntar på att madrassen till spjälsängen skall komma (tagit ovanligt lång tid för att få hem den, Jollyroom brukar väl vara rätt snabba med sina leveranser?) Det blev en Airmadrass (sägs att det inte är farligt om hon skulle ligga på mage, dock så kommer hon ändå inte få de av mig så kommer va elak och vända på henne om det skulle behövas. Vill inte chansa) ne men nu skall jag se om jag kan göra någon måtta. (Andreas mamma har lagt i massa nallar i spjälsängen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0