God natt!

Konstigt vad golv lister gör mycket! Det är så himla fint hemma nu och det kommer att bli så otroligt mysigt nu till vintern tror jag. Vi har jobbat hela dagen i lägenheten. Dock så var vi på Bygg Max och köpte mer golvlister, fler handtag till 2st dörrar som står i källaren, skruvar och spikar! Blev att vi körde förbi MC på vägen hem från Bygg Max, jag drack bara en milkshake då jag inte alls kände för MC. Nu är det bara lister i hallen som skall fixas. (Det fixar Andreas och hans pappa kanske imorgon eller på söndag). Andreas har massa träningar nu i helgen "träningsläger fast på hemmaplan". Det har vart en lång dag och nu skall jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0