Gardiner

Kollat på gadiner som en tok och när vi visade lägenheten till alla som va på Baby showern så försökte Andreas säga till alla att mattor och gardiner är tillfälliga för att det inte skall vara så tomt/kalt i rummen. 
 
Jag tror att jag hittat ett par som jag vill ha i köket men det är så många fönster där så vet inte hur jag skall göra med det lilla fönstret som är riktat ut mot balkongen.
 
Dock är det väldigt kul att titta på gardiner men väldigt svårt att välja vilka jag vill ha. Vi skall ha en JÄTTE klocka i köket så dessa gardiner passar perfekt. Tror jag....
 

Kommentarer
Anonym

Jätte fina.

Svar: Mm får se om det blir dessa eller inte. Fönstrerna är lite speciella :)
Janina

2013-08-27 | 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0