Första förvärkarna!

Det gick bra hos BM idag med, alla värden var normala och jag behövde inte sticka i fingret idag vilken lättnad! 
Lillen ligger med huvudet neråt vilket hon skulle denna gång, hoppas hon stannar så nu bara! 
Har haft lite förvärkar idag så har försökt att sova  bort dem. Det gör ju inte super ont men man känner av smärta i magen (mensvärk)! Jag vill ju att hon skall komma nu men ändå inte så jag hoppas att hon inte kommer ännu, vi skall ju ha fotograferingen nu på söndag. Så snälla ligg kvar i mammas mage i två veckor till iaf! Vi längtar otroligt mycket efter dig men vi har lite saker som vi måste göra innan du kommer... Åh snart är du här jag dör av längtan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0