Baby shower!

Fotograferingen igår var jätte rolig, dock hade jag väldigt svårt att koppla av. Kändes inte så jätte bekvämt, speciellt inte när jag stod där i underkläder! Längtar efter att få se korten och hoppas verkligen att det blev några bra bilder då jag inte alls hann kolla mig i spegeln för att fixa håret flera gånger om... det var verkligen en upplevelse att få göra detta och jag tror att vi kommer göra det fler gånger men i andra sammanhang! (Så man blir bekväm med att stå framför kameran när ngn annan tar bilder).
 
När fotograferingen var slut gick Andreas och jag upp till lägenheten en stund (5min) sedan så skulle han till Björn och jag hem Trodde jag.....
när vi kommer till entré plan så säger han "vi kollar hur pubben ser ut jag har inte sätt den". När bli närmar oss "pubben" så ser jag att lokalen är upptagen (dörren stod på glent så såg ett smörpaket stå på bardisken) då säger jag "nej men vi kan inte gå in där, ngn är där vi kan kolla i fönstret hur det ser ut". Så är jag påväg ut men då tar han i min hand och "drar" mig lite lätt så att jag följer med han till lokalen. Jag är redo på att det skall vara massa folk där men hör inget ljud, så tänkte då kan han kika in snabbt. När vi kommer in så står släkt/vänner/arbets kamrater där och säger Surprice!! OCH vilken överraskning det var!!! Min syster har planerat in en baby shower för mig! Jag har inte annat någonting inte ens fattat något. Hon var den sista jag trodde att hon skulle fixa det. Min fina syster tusen tack vad jag är glad att jag har dig!!!
 
Det bjöds på kyckling/pasta sallad och cheesecake samt chips och dricka. Fick massa fina presenter! TUSEN tack för en oförglömlig dag allihopa! Och ett speciellt tack till Paulina som fixade allt. Det var super fint dekorerat/planerat och allt ihop.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0