Virrpanna

Hade fruktansvärd huvudvärk igår och nu börjar den komma tillbaka och så spelar grannen hög musik. Det är nu jag önskar att jag bodde i hus! HATAR HATAR när grannarna springer och spelar hög musik osv! Men snart slipper jag de och flyttar förhoppningsvis till en lägenhet med mycket tystare grannar.

Jobbade tidigt idag vart hur snurrig som helst och glömde av vad jag höll på med osv! Till och med min kollega som bytte av mig såg att jag var helt snurrig och förvirrad.

Blir att bara ligga hemma idag med för Björn ringer väl Andreas strax och ber han komma. Så blir film mys till 8 iaf sedan blir det sängen för mig. Skall jobba 9-13 imorgon så skall bli skönt med lite sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0