Vill köpa massa bebis saker

Det kliar sååååå sjukt mycket i mina fingrar för vill köpa massa bebis kläder som jag hittat och massa inredning till vårt bebis rum men vi har sagt att vi skall vänta med att köpa massa saker så får hålla mig ett tag till! Men tror att jag kommer falla dit imorgon då jag skall in till stan. Så kommer nog att komma hem med någon snuttefilt / nalle / kläder eller liknande! Skall beställa lite på nätet med. Funderar på om vi skall ta reda på könet på ultraljudet vi skall på nu i slutet av månaden också eller om jag klarar vänta?! Det skulle ju underlätta mycket om man visste vad det var för kön, hmmmmm!

Kommentarer
Anonym

Klart ni ska ta reda på kön. Lättare och handla men även presenterna ni kommer att få blir roligare. De könsneutrala kläderna är inte roliga.

2013-04-15 | 14:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0