Jobbet

Jag mådde sjukt dåligt igår pga att de åt tacogratäng här hemma igår... Så spydde som en gris (som brukar säga). Det tog aldrig slut! Riktigt obehagligt jag tål absolut inte lukten eller ens tanken av att äta Tacos, vill spy bara jag tänker på det. (I vanliga fall gillar jag det men nu har det blivit ett BIG NO)! Jobbade idag och de gick jätte bra hände en helt galen sak på jobbet som är helt sjuk! Dock så har jag tystnads plikt så får inte säga så mycket. Men kan ju säga såhär utan att avslöja för mycket: en gäst hade somnat i duschen (antagligen suttit över avloppet) så det blev översvämning på rummet och läckt ner till våningen under och våningen under den osv. Jag vart så chockad fast ändå inte så visste inte om jag skulle skratta eller gråta. (Denna gäst mår bra nu/vaken iaf kanske jag ska tillägga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0