Hemsk natt!

Usch vilken hemsk natt jag haft! Andreas somna mycket tidigare än mig så han låg och snarka, jätte varmt i rummet, datan var på, jag hade migrän, spydde massa och bebisen måste ha vänt sig eller försökt vända sig i magen. Det var rörelser i magen 2-3 inatt helt fruktansvärt var det för var så otroligt trött och ville bara sova och bli av med migränen!

Tyvärr så hade jag kvar migränen när jag vakna idag, det känns som om den är påväg att försvinna nu, får hoppas det i alla fall! Jag orkar inte ens gå upp och äta! Jag åt lite yoghurt förut men känner att nu måste jag äta igen för annars blir jag illamående. Nu får tiden gärna flyga förbi så att vi får hålla om vår lilla skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0