Hjälp...!

Kan inte sova vet inte om det är för att jag ska sova själv hemma utan min Andreas (vi sover ju alltid med varann) eller om det är för att mamma åkte till Stockholm idag.. Jag sover hemma idag för att Andreas jobbar ju tidigt varje dag och jag jobbade sent idag/igår?.. Och vi är fullbokade på hotellet så trodde att jag skulle få jobba över så sa att han kunde gå och lägga sig. Men imorgon kommer han till mig efter att han har varit ute med boysen.

Imorgon blir det gym tidigt och solarium! Har blivit så blek sist jag sola va för 2månader sedan? I ett solarium för det har ju inte vart ngn sol ute!

Dags att försöka sova igen hmm... 1 får 2 får 3 får........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0