Min 21 års dag...

Jag hade en underbar födelsedag, kanske en utav den bästa jag någonsin haft om man ska mäta i glädje. Har aldrig känt mig så glad och lycklig på min födelsedag som jag gjorde igår.

Andreas va där och han va i vardags rummet hela dagen med min släkt. Medan jag höll mig mer i köket med Paulina, Jennifer och My. Utgången va ju mindre lyckad men det gör faktiskt ingenting hade kul trots att vi kom hem tidigt! Älskar er mina nära och kära! Tusen tack för alla gratulationer och presenterna tusen tack!

Är hemma hos Andreas nu vi ligger i hans säng och kollar på gost wisper eller jag kollar och Andreas snarkar. Men eftersom han inte har fått sova så mkt denna veckan och jag känner mig rätt skyldig till det så ska jag låta han sova i alla fall 2 avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0