En morgonpigg älskling idag

Som vanligt så vakna Andreas och jag klockan halv 6 idag vi snoozade i en halv timma innan Andreas gick upp. Jag låg kvar i sängen idag för en gångs skull var det jag som va trött på morgonen och inte han. Älskar när han är morgon pigg får lite extra många morgonpussar då.

Jennifer klarade uppkörningen igår så nu kör min baby kusin runt med sin bil. STORT GRATTIS till henne. Hon hämtade mig imorse för att vi skulle ner och träna. Gick sådär med träningen idag jag har skadat ryggen på något vis vet inte om jag sovit i en dålig ställning eller om jag sträckte mig när jag skulle ta på mig tränings skorna. Hmmm...

Snart slutar Andreas jobbet om han inte jobbar över idag med. Då hämtar han upp mig och det blir massa mys på hans rum framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0