UNDERBAR DAG!

UNDERBARA SVERIGE!
Vakna upp igår bland en utav de bästa som finns! (Andreas)!
Först vaknade vi ngt vid 7 tiden och låg och kolla på tv och myste sedan somnade vi igen runt halv 9 ngt, sov till halv 12! Gick upp och fixade mig gick hem till honom så han kunde fixa sig, medans han gjorde iordning sig stod jag och prata med hans pappa. Sedan tog vi bilen in till stan och åt "frukost" på Franks Coffe som ligger på Kungsportsplatsen.
Sedan åkte han iväg till hans vänner för att bada och jag mötte upp Paulina i brunnsparken.

Först köpte vi lite grejer sedan sola vi och åt glass vid fontänen vid kungsport. Sedan bestämde vi oss för att dra till Liseberg medans vi väntade på Jennifer! Spela lite där och vann en nalle, woho!* sedan mötte vi Jennifer och så gick vi till Chez där jag bjöd på middag. Sjukt mysigt! Sedan satt vi vid fontänen vid kungsport igen och åt glass och bara tjata, mys, mys, mys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0