Spenderat dagen med Paulina

Nu är det bara några timmar kvar tills jag ska tatuera mig! Sjukt vad jag längtar är inte så nervös över smärtan längre, det kommer väll sedan när jag väl är där kanske?! Vi får se...

Kollade igenom alla bilder i telefonen och det är sjukt va man har vart med om mycket nu den sista tiden!

Idag har jag och Paulina umgåtts; vi va i stan och kollade i några affärer, hon köpte ett linne till mig som hon tyckte att jag skulle ha i Cypern. (Ett svart, "mag linne" så står det WILD på det..) lite tvärt om vad jag brukar ha på mig men hon tyckte att det passade mig. Tusen tack Paulina!! Sedan åkte vi till Subway här hemma och åt och på vägen hem så köpte vi varsin glass också mums!
Sedan åt vi middag här hemma också haha efter middagen sov vi middag i hennes säng & inatt sover jag hos mamma och pappa för kommer inte in i mitt rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0