Det gör så sjukt ont!..

Jag överlevde jobbet men tappa rösten ett antal gånger under kvällen. Fick gå hem tidigare av min kollega så gick 30minuter tidigare. Behöver ju alla pengar jag kan dra in. Vet inte om jag kan jobba på tor och fre får se hur jag mår imorgon.
Idag har jag legat jätte sjuk med hög feber i sängen hela morgonen/dagen/kvällen. Har så hög feber att jag börja blöda näseblod! Fast vet ju inte om det var drf men tror det. Det bara forsa ner från ingenstans. Är det farligt?!
Alla <3 dag idag också en dag jag gillar men att veta att mitt livskärlek är med en annan tjej krossar mig! & gör att jag hatar nog denna dagen. Kan inte fatta att han redan har en ny tjej! & tjejen han är tlsm med nu hatar jag mer än allt. Han livade mig att dom va vänner. Men "en gång en lögnare, alltid en lögnare! En gång otrogen alltid otrogen"!
DET GÖR SÅ ONT I HJÄRTAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0