Ååååååh

Träffade Andreas igår efter hans "utgång" runt halv 12 vid Pizzerian som ligger vid mig. Vi stod och prata ett tag sedan beställde han taxi till oss hem till honom. Helt galet han bor liksom ca 10minuter ifrån mig om man går.
Iaf sov hos honom eller låg och lyssna när han låg och snarka halva natten! Eftersom vi båda skulle upp tidigt och jobba så gick vi upp 5, han va inte lika pigg som mig den tiden haha! Han körde mig hem iaf så att jag kunde byta om till jobbet. Åååh vad han är fiiiiin!!! Det är galet! Att jag ens skriver om han är galet!
Iaf jag för JÄTTE SJUK och ska jobba imorgon igen sedan blir det utgång. Ska träffa Andreas och hans vänner på Chez sedan blir det Berså för oss åh vad grymt kul vi ska ha! Suger bara att jag måste jobba tidigt dagen efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0