köper en ny telefon!

Det var inte kul att åka iväg utan telefon kan jag ju säga! Blev en kvart sen för att träffa Micha jobbigaste vart väll att jag glömde ta på mig en klocka på armen så jag hade koll på tiden. Men hon var kvar i alla fall och vi fikade på Espresso House. Sedan när vi skulle gå till bussen så möte jag Johan han bara log mot mig sån tönt! Men bra att veta nu skall jag verkligen inte hälsa på han mera!

Alex kommer inte med telefonen idag han skrev nyss på FB att han kommer med den imorgon men nu känner jag att det spelar nog ingen roll. Köper nog en ny imorgon i stället orkar inte vela med det mera. Min smarta kusin får hjälpa mig med allt imorgon. Hon blev ju också bestulen på telefonen samma kväll och hon gick med och klöpte en telefon idag. Smartast att göra så!

Andreas hörde av sig med så denna dagen slutar bra trots att jag inte fick telefonen ikväll. HIHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0