Utgång med fina tjejer!

Då är det 23 dagar kvar tills jag åker!!!
Andreas hämtade upp mig igår och så åkte vi till Coop och köpte godis, snus och Cola... Jag ville inte ha något eftersom jag hård bantar nu och för att Paulina får 50kr för varje miss! Iaf sedan åkte vi hem till Andreas och kolla 3avsnitt av sons of anarchy sedan blev det en film men under den filmen myste vi nästan hela filmen. Galet va fin kille han är.

Idag blir det för krök hemma hos kära My, vi ska även grilla kommer bli massa mys. Utgång med Jennifer, Amelia, My, Jessica, Anastacia och Paulina. Träffar nog på Andreas och hans vänner med som vanligt...
Dags att gå till systemet snart då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0