Ragga inte på ngn som jobbar!!

Torsdags kvällen va grym!! Trots att det blev en tidig hem gång så hade jag jätte trevligt och kul! Åkte hem med Andreas till mig så blev en hel del mys innan vi somnade.
Sedan igår efter jobbet hämtade han mig och så åkte vi hem till han, han är ensam hemma nu under påsk, så han hade tänt massa ljus i hela huset vart jätte mysigt! Vi låg och kollade på gladiator sedan somna vi och idag när vi vakna myste vi några timmar. Sedan gick jag hem, ska strax till jobbet usch va jag inte vill jobba vi har massa äckligt folk på hotellet nu som står och raggar/ropar på mig. Tur att jag inte jobbar själv! Vrf drabbas jag alltid av detta?! Hmm!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0