Fin dag!

Träffade aldrig Andreas igår så jag satt och pratade med en arbets kollega till 12!
Idag har jag vart hemma hos Michas mamma i Majorna en timme ungefär. Lyssna på när Micha berätta saker som hänt sedan sist! Sedan mötte jag upp Paulina vid Brunnsparken och så gick vi till hennes jobb för att hämta schema inför sommaren.
Har nyss vart med Andreas och vi har kollat på tv (en interjuv om Zlatan), Efter det så har vi pratat en massa och han visa mig massa "troll trick" med en kortlek, helt sjukt va det!! Riktigt kul!! Sedan har vi bara legat och myst i sängen fram till nu! Han åkte precis jätte synd att han skulle jobba imorgon! Men han sover nog hos mig imorgon, vi får se hur det blir med det... Ska ta reda på vad han och jag är för ngt också hmm... Hur lägger man upp en sådan fråga snyggt liksom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0