Efter 3år & 2månaderstid..

Igår När jag går hem från jobbet så får jag ett sms av Moeid... Det står något som krossa hela mig, mina framtids planer, alla tankar, minnen och allt!
Jag var inte ens redo för att detta skulle hända, jag hade förväntat mig att jag skulle hem sätta på TVn som vanligt och skriva massa sms med personen som jag älskar mest av allting, men istället fick jag gå hem dra ner bilder och bokstäver som jag har "pyntat" mitt rum med. Försöka sudda ut alla minnen jag har i mitt rum tillsammans med honom.
I smset stod det; "Jag lämnar dig" (Förkorttat och sammanfattat av smset då..)
Jag kan verkligen inte förstå att efter 3år och 2månader så har han så lätt för att bara kasta bort allt. Det gör ont i hela min kropp att jag lagt ner så mycket tid/energi/pengar på en person som hur lätt som helst bara kan lämna mig sådär. Det sjukaste är nästan att jag kollade ringar till oss och va beredd på att offra ännu mera för honom.
Denna veckan blir lång och plågsam.. Jag trodde att det han & jag var/hade var "perfekt". Jag sov ju hos honom och allt va bra.. Sedan samma kväll så får jag smset!
Nästa vecka skall jag göra om mitt rum! Vill verkligen inte leva i minnena jag har här för dom gör så himla ont!
Och jag kommer nog inte att blogga mer ännu måste göra en ny design :(
För mig finns ingen kärlek längre.
/Janina


Kommentarer
michelle

ush, fy fan vad sånt gör ont. Dålig stil av honom att ta det på ett jävla sms också, hur tänker man då? Det värsta är att bara försöka glömma alla minnen, och bara försöka se nåt ljus, det är så jävla tungt när den man offrar allt för,. plötsligt bara lämnar en.. Jag finns för dig om du vill prata om det, kram <3

2011-11-17 | 12:32:15
URL: http://michellehaegg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0