Undisar från Björn Borg

Idag åkte jag till gymet och när jag kommit fram  och ska stämpla in mig så är gymet stängt och hade inte bokat upp mig på något pass. jag var inte bara lite sur utan jag blev till och med arg haha! Så på Torsdag tror jag det var dom öppnade  gymet igen och då får jag träna hårt ska boka upp mig på något pass inför morgon för måste verkligen träna!

BTW har köpt underbara undisar från Björn Borg till både mig själv och till min älskade Moeid.
Nu när jag ändå skiver om trollet... Ska träffa honom strax eller snart hmm? han är inte världens snabbaste på att svara på sms och eftersom han är i skolan så är det ingen idé att ringa till honom.

(Har inga bilder för har lånat ut min kamera till Moeid).

LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0