Sovit gott?..


God morgon sovit gott?!
Jag har precis ätit frukost med mamma, blev dock kvar vid matbordet ett tag så åt la klart för 40min sedan! Ska börja fixa iordning mig för att jag ska iväg till jobbet senare. Har filat lite på Moeids projektarbete puff va jobbigt har mycket kvar att fixa och detta ska vara klart imorgon helst! Så blir att jag sitter nog hela natten vaken och fixar med detta.

IGÅR:
Utbildningen var bara 1 timma och 20 min och sedan hade vi stormöte och sa hejdå vill våran nuvarande hotelldirektör som ska byta hotell, det är lite bladade känslor ang. detta... Men jag önskar henne allt väl och hoppas att hon får det bra på de nya hotellet hon kommer till.
Efter det åkte jag till Moeids skola och där hämtade Ali och Moeid upp mig med bilen så åkte onördig väg ner till brunnsparken och så gick jag och Moeid till BK för att äta hihi. Direkt efter så åkte vi hem till honom och kollade på en film. RIKTIGT mysigt!

LOVE Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0