Allt i ett?

Idag har det varit en jobbig början på dagen, vaknade ganska tidigt men inte tillräkligt tidigt för att åka till gymet. Så har kollat på Sex and the city serien och blev klar med den idag för yttligare en gång och sedan kollade jag på första filmen. Efter det så har jag lagat lunch till mig själv och städat som en tok.

(ost omellet men den blev lite bränd)

Jag har ju inte bloggat på ett tag så tänkte vissa vad jag köpt under dessa dagar, lägger dok inte ut underkläderna (gjorde ett undantag förra gången).

Det tar 100år att ladda upp en bild juuu. Skall börja ta koet på allting i en hög så att det blir en enda bild.

Jag och en jobbkompis tatuerade oss på jobbet haha: (nya Sigge, Scandic Sigge besöker alla barn kvart i 9 uppe i frukosten på vårat hotell)

LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0