Hmm

Trött jag är!!! Jag ställde väckar klockan på 8 för att jag skulle iväg till gymet klockan 10 men orkade verkligen inte gå upp så jag soza den kanske 4 ggr tills den sluta ringa. Mamma väckte mig nu för några min sedan jag har ätit frukost men inte gått upp ur sängen ännu...

Jag har sån tränings värk från de dumma spelet "Kinect?" Jag och mamma spelade det i flera timmar.
Så får se om jag går iväg till gymet eller om jag tar och gör yoga eller något annat henne så jag får lite träning. Kan ju egentligen inte bara suta träna för att jag har träningsvärk! Då kommer jag aldrig kunna träna. Hmm...

(det va länge sedan jag hade på mig mitt armband med mitt namn och Moeids namn på) Så idag ska jag ha det!
LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0