Bra för fettförbränningen

Jag vet inte vad som hände men när jag kom hem spydde jag ut allt jag ätit på hela dagen om inte hela veckan! Hmm märkligt

Efter jobbet hade jag Engelska, sedan så kom Moeid hem till mig vi kollade lite på TV sedan drog vi in till stan för att möta massa, men det var tråkigt så vi två gick till MC och åt sedan åkte jag hem och han åkte till dom.
Imorgon ska jag jobba från 7 till 3 som vanligt därefter vet jag faktiskt inte.

Fick ett te i stan eller ja Moeid fick det och jag fick det av honom, ett kinesiskt te som ger energi, mot trötthet, bra för fettförbränningen och ökar blodcirkulationen. Kanske gör att jag går ner i vikt snabbare eller ja iaf förlorar lite fett så funderar på att testa det!

LOVE Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0