105 kcal i en banan!!!

Jag gjorde lite undersökning på hur mycket kalorier jag får i mig dagligen och det är way too much, jag menar jag viste inte att en banan va 105 kalorier, nu kommer jag verkligen inte äta fler bananer!!! (Åt en innan men från och med nu?..)

För när jag tränar så är det kalorierna som jag räknar, om jag tränar själv på gymet då! Ibland tränar jag bort 400-550 kalorier men sen om maskinerna mäter rätt det vet jag inte -men ett någorlunda rätt måste dom ju ha!? Sedan varje aktivt pass jag gör försöker jag gissa själv hur mycket kalorier jag har kunnat bräna bort... Men det är väl inte kalorierna man räknar längre utan det var något annat, lärde jag mig iaf på näringskunskapen men kommer inte ihåg vad det va.
LOVE Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0