Presenter..


Vart på möte på jobbet och måste säga att det gick bra jag är ansvarig för Scandic erbjudanden så måste plugga på nu och se vad jag hittar! SKÖNT ett riktigt ansvar!
Efter mötet på jobbet åkte jag och Paulina till stan hon köpte hårfärg till sitt hår och jag köpte present till Frida som kommer på Fredag tillsammans med hennes bäbis hoppas jag. Har köpt present till henne också (Lilla Pixie).

Fridas present lite lyx från Body shop (Body scrub, 3olika body butter, scrub handskar och såndan boll...

Lite sommar aktig klänning och en koffta till den fick det bli, inte jätte nöjd men får se om jag kan hitta något mer kul till Pixie.
LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0