Från rakt till vågit

God morgon eller God middag (sovit tills nu)...!
Idag skulle det vara soligt och varmt ute Cool men det är helt grått på himmelen! Jag vet fortfarande inte om jag ska jobba idag så jag ska ringa ner till jobbet och kolla upp det senare. Känner att jag behöver några dagar ledigt nu. bara två eller någonting så att man hinner slappna av.

Om jag inte ska jobba ska jag vara med Moeid kolla på när han pluggar, men det kommer bli att han pluggar och jag får "leka" med hans syster. Blinkar
Nu öppar sig himmelen lite granna så lite blått är det..Ler med öppen mun

Fixade mitt hår igår, eller min syster vågade det åt mig så nu är det helt vågit!Ängel
 
LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0