De har åkt

Moeid träffade min farmor och farfar också, min farfar trodde Moeid var Sebbe (min bror) först hahaha! Men nu har min farmor och farfar åkt hem, eller dom åkte klockan 06:00 när jag log och sov så hann inte säga hejdå. Paulina sov i mitt rum inatt för de sov i hennes rum.

Tog ett bad igår när jag va ensam hemma super skönt precis innan jag skulle jobba.


Idag var det ju Live sändning på BB och Vanessa åkte ut, kanske blir lite mindre bråk i huset nu! Tyckte om henne innan men nu på sista tiden har jag bara börjat ogilla henne och störa mig på henne.

Till BB blev det naturligtvis en burk Ben & Jerry´s Coconutterly  Fair mums mums.

LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0