Till mig!

Efter att jag och Moeid tränat så bestämde vi att vi skulle träffas efter hans teckenspråk, så Paulina, Vikkan & jag åt på Subway, sedan åkte Paulina hem och jag och Vikkan blev kvar i stan jag köpte ett par Jeans leggins på Vero Moda och en bas tröja på H&M sån vit jag har fast denna gången köpte jag en grön och en vit till min syrra. Jöpte ett par vantar innan jag gick och tränade också, märkte nu när jag kom hem att hon glömt att ta av larmet men det har inte låtit i någon affär hmm?*



(Visade kvittot på att jag faktiskt köpte vantarna och inte tog dom! Det skulle jag aldrig göra men vill ju inte att någon ska tro någonting haha!)
Love Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0